مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-24سياسي

فارس من| حضور واحدهای سیار انتقال خون در محلات با یک هماهنگی ساده


شهروندان می توانند با شماره 09177136351 تماس گرفته تا در زمانی که هماهنگی صورت می گیرد اتوبوس و نیروهای ما در مکان مورد نظر آنها مستقر و شروع به خون گیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز چندی پیش بود که سوژه ای در سامانه فارس من خبرگزاری فارس با عنوان یی اگر کسی داوطلب اهدای خون باشد، باید از سمت یک ارگان یا یک صاحب مسؤولیت در محله مانند شورای محل، درخواست خدمات خون دهی سیار را با روابط عمومی اداره کل انتقال خون هماهنگ کند.

مدیرکل انتقال خون فارس افزود: شهروندان جهت هماهنگی می توانند با شماره 09177136351 تماس گرفته تا در زمانی که هماهنگی صورت می گیرد اتوبوس  و نیروهای ما در آن مکان مستقر و اقدام به خون گیری کنند.

ترابی گفت: علاوه بر این دو پایگاه ثابت نیز در فلکه نمازی و قصرالدشت ایستگاه قوامین همه روزه و یکسره از ساعت 8 تا 19:30 پذیرای شهروندان شیرازی است.

وی عنوان کرد: دو واحد سیار دیگر نیز در شهرستان های زرقان، کوار و فیروزآباد که فاقد ایستگاه انتقال خون هستند به طور روزمره حضور یافته و اقدام به خون گیری می کنند.

مدیرکل انتقال خون فارس افزود: علاوه بر این، پنج ایستگاه ثابت در شهرستان های فسا، جهرم، داراب، آباده و لارستان داریم که همین مراکز نیز دارای واحدهای سیاری هستند که به نقاط مختلف حومه شهرستان رفته و به افرادی که به هر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حضور واحدهای سیار انتقال خون در محلات با یک هماهنگی ساده

فارس من| حضور واحدهای سیار انتقال خون در محلات با یک هماهنگی ساده